Klacht: Slechte glazen

DR633-63106 op 25 november 2022 over Eyelove Brillen in de categorie Opticïens en brillen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Nadat ik de bril ophaalde mocht ik een kaartje lezen en zei gelijk de letters staan te dansen dan maak ik een afspraak voor de optimist 3 weken wachten binnen nog geen 2 minuten was hij met mij bezig hield 2 glaasjes voor mijn bril en zei zie je zo ver en zei ja na 2 weken mocht ik hem weer ophalen en het was niks verbeterd nu weer een afspraak over 3 weken .

Gewenste Oplossing:

Dat het op kort termijn op gelost wordt en anders mijn geld terug

Beoordeling 4/10 star-2 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Eyelove Brillen over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Eyelove Brillen in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Eyelove Brillen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Eyelove Brillen

Heeft op 25 november 2022 om 14:20 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Van Enschot,

Vervelend te vernemen dat u na de aanpassing nog een kijkklacht blijft behouden.
We zien dat u 16 december weer een afspraak heeft met onze opticien hij zal uw bril controleren en uw kijkklacht bespreken en samen met u kijken naar een passende oplossing.
Vertrouwende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,
Klantenservice

DR633-63106

Heeft op 25 november 2022 om 17:28 geantwoord

Beoordeling 4/10 star-2 (10)

16 dec kan ik weer naar baarle naussau rijden kan ik mijn bril weer in leveren ik had gedacht dat ik met de feestdagen en nieuwe bril had

Bericht van Eyelove Brillen

2 jaren geleden - Geachte mevrouw Van Enschot, In ons filiaal in Baarle Nassau is er helaas niet eerder een afspraakmogelijkheid. Wij gaan bekijken in welke filiaal in de omgeving van Alphen er op korte termijn een afspraak gepland kan worden. U ontvangt hierover vandaag nog een afspraakbevestiging in uw mail. Vertrouwende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door DR633-63106