Mijn Klacht:
Ik heb bij Eyelove in Rijswijk een montuurloze bril gekocht, dus zonder frame rond de glazen.
Na ongeveer 9 maanden begon de bril te wiebelen omdat de glazen los zaten.
Dus teruggebracht voor reparatie en na een week werd er medegedeeld dat de bril niet gemaakt kon worden en dat er nooit garantie op dit soort brillen word gegeven.
Dit staat op de site zeggen ze.
Maar de dame die mij had geholpen bij het aanschaffen van de bril had mij dit niet verteld, ze was hiervan niet eens op de hoogte…
Later nog terug geweest naar de opticien om uit te leggen dat de bril niet goed was gemaakt, er zat een te grote gleuf in 1 glas waardoor deze los zat maar ook deze man zei : geen garantie!
Binnen 2 minuten weer buiten!
Het stoort mij het meeste dat er zo met je word omgegaan door Eyelove, nergens word kenbaar gemaakt dat er op deze brillen geen garantie zit behalve op de website.
Alsof je voordat je een bril koopt de website doorleest voor de garantiebepalingen op sommige brillen…..
Gewenste Oplossing:
Als ze het niet kunnen of willen repareren geld teruggeven
