Klacht: ellende

op 05 september 2016 over BEN in de categorie Mobiele Telefonie

In het begin was ik tevreden over Ben,maar er zijn veel fouten gemaakt waardoor ik ben gedupeerd. Nu is het zo dat er een betalingsachterstand is opgelopen terwijl ik dacht dat mijn abbonement al was afgelopen. Blijkbaar dus niet, dus ik heb Ben gebeld om er achter te komen wat er mis ging en wat er open stond en ik verkreeg steeds de verkeerde informatie, dus ik deed betalingen maar deze werden dan verwerkt met nieuwe openstaande vorderingen. Vervolgens werd er aangegeven dat mijn abbonement geblokkeerd zou worden. Toen heb ik weer diverse betalingen gedaan en na de blokkade kreeg ik opeens een brief van ben met herinneringskosten voor een nieuwe factuur terwijl mijn abbo al geblokkeerd was.

Niemand kon mij ook vertellen waaruit de € 300 bestond

ik ben tevreden als ik gewoon de openstaande vordering kan afbetalen in delen zonder geblokkeerd te worden.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over BEN

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over BEN nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Vieve87