Klacht: Einddatum contract

op 06 augustus 2016 over BEN in de categorie Mobiele Telefonie

Paar dagen geleden eens gekeken wanneer mijn contract afliep. Vanwege 4 kinderen en partner is het overzicht qua contracten zoek. Bleek de contractdatum verlopen. Stond in inloggegevens. Ik gebeld en de mevrouw bevestigde dit. Wilde het contract opzeggen maar aangezien ik mijn nummer wilde behouden stelde zij nummerbehoud via een andere provider voor.
Vervolgens een ander contract afgesloten bij een andere provider bleek nummerbehoud niet mogelijk. Ik Ben bellen vertelde een zeer onvriendelijke mevrouw dat mijn contract niet was afgelopen en die andere mevrouw een fout had gemaakt. Nu zit ik dus met een dubbel contract en een ander nummer. Wilde mijn verhaal vertellen maar kreeg de kans niet en de Hoorn werd er boos opgegooid. Bizar!zet

Direct kosteloos opzeggen en excuses. Betaling heb ik stopgezet en mij reeds gemeld bij mijn rechtsbijstandverzekering.

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over BEN

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over BEN nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Micha vermeer