Klacht: Geen levering van mijn bestelling

op 01 juli 2020 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik heb bij Vodafone een sim-kaart besteld, ruim op tijd. Dat ging allemaal goed, ik kon met de bezorger afspreken wanneer, maar op het laatste moment bleek er een sorteerfout. Dit kan uiteraard voorkomen, dus ik wachtte nog even af. Na anderhalve week toch maar eens gebeld, hoe het er nu voor stond. Nog niks aan gedaan! Ze zouden er achteraan gaan en binnen enkele dagen terugbellen. Wat niet gebeurde. Toen ik zelf terug belde, vertelden ze dat er een onderzoek naar gedaan werd, wat nog zeker twee weken zou duren. Ik werd van het kastje naar de muur gestuurd. En de vrouw die mij hielp bij Dynalogic was totaal niet behulpzaam. Het enige wat ze zei was: er is een onderzoek, wacht maar gewoon nog 2 weken. Vervolgens hing ze hem snel op, voordat ik verder vragen kon stellen. Lekkere klantvriendelijkheid! Het minste wat je kan doen is mijn klacht aanhoren toch?! Ze wilde me ook geen telefoonnummer geven van iemand die me wel verder kon helpen. Tot twee keer toe heeft ze mij zo afgewimpeld. Nu is het nog steeds niet opgelost. Ik heb mijn simkaart deze week nodig, want dat verloopt mijn andere simkaart.

Ik zou of mijn bestelling willen annuleren, zodat ik zelf in de winkel een sim-kaart kan regelen, zonder dit bedrijf als vervelend tussenpersoon.
Of ze moeten deze week een afspraak voor de levering kunnen plannen.

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dynalogic over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door LianneeSt