Klacht: Geen levering van mijn bestelling

op 01 juli 2020 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb bij Vodafone een sim-kaart besteld, ruim op tijd. Dat ging allemaal goed, ik kon met de bezorger afspreken wanneer, maar op het laatste moment bleek er een sorteerfout. Dit kan uiteraard voorkomen, dus ik wachtte nog even af. Na anderhalve week toch maar eens gebeld, hoe het er nu voor stond. Nog niks aan gedaan! Ze zouden er achteraan gaan en binnen enkele dagen terugbellen. Wat niet gebeurde. Toen ik zelf terug belde, vertelden ze dat er een onderzoek naar gedaan werd, wat nog zeker twee weken zou duren. Ik werd van het kastje naar de muur gestuurd. En de vrouw die mij hielp bij Dynalogic was totaal niet behulpzaam. Het enige wat ze zei was: er is een onderzoek, wacht maar gewoon nog 2 weken. Vervolgens hing ze hem snel op, voordat ik verder vragen kon stellen. Lekkere klantvriendelijkheid! Het minste wat je kan doen is mijn klacht aanhoren toch?! Ze wilde me ook geen telefoonnummer geven van iemand die me wel verder kon helpen. Tot twee keer toe heeft ze mij zo afgewimpeld. Nu is het nog steeds niet opgelost. Ik heb mijn simkaart deze week nodig, want dat verloopt mijn andere simkaart.

Gewenste Oplossing:

Ik zou of mijn bestelling willen annuleren, zodat ik zelf in de winkel een sim-kaart kan regelen, zonder dit bedrijf als vervelend tussenpersoon.
Of ze moeten deze week een afspraak voor de levering kunnen plannen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dynalogic over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Dynalogic in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynalogic een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynalogic

Heeft op 20 juli 2020 om 09:17 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Steenbergen,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Helaas hebben wij uw zending niet tijdig kunnen afleveren op de afgesproken leverdatum omdat er sprake was van een sorteerfout. Uw order  was per abuis op het verkeerde depot terecht gekomen. Op het moment dat dit geconstateerd werd hebben mijn collega's hun uiterste best gedaan dit zo spoedig mogelijk voor u op te lossen.

Uw order is vervolgens in onderzoek geplaatst. Helaas kunnen wij uw zending niet meer leveren omdat de order bij ons in onderzoek staat. Ik adviseer u om contact op te nemen met uw leverancier. Wij zullen dit dan met de leverancier verder afhandelen indien u uw zending nog niet heeft ontvangen.

Nogmaals onze excuses voor het ongemak!

Wij hopen u voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,
Dynalogic WeCare team

Alle klachten die gemeld zijn door LianneeSt