Klacht: Geen zending ontvangen ondanks Track en Trace bevestiging

klager552d6c09 op 18 augustus 2026 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Dynalogic klantenservice

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
⏳ Wacht op reactie
Klanttevredenheid: 1.0/10 ★☆☆☆☆
Bedrijf Dynalogic
Status Open
Datum 18 augustus 2026

Een klant van Dynalogic heeft een zending besteld die volgens de Track en Trace informatie als geleverd wordt aangegeven, maar deze is nooit ontvangen. Ondanks herhaalde pogingen om contact op te nemen met het bedrijf, heeft de klant geen reactie ontvangen, wat leidt tot frustratie over de situatie en het gebrek aan communicatie.

Mijn Klacht:

Ik heb een zending besteld via Dynalogics, maar ik heb deze nooit ontvangen. Volgens de Track en Trace informatie zou de zending echter wel zijn geleverd. Ik heb geprobeerd contact op te nemen met Dynalogics, maar tot nu toe heb ik geen reactie ontvangen op mijn berichten. Dit is zeer frustrerend, omdat ik voor de zending heb betaald en ik deze dringend nodig heb.

Gewenste Oplossing:

Ik verzoek om de zending die ik heb besteld en waarvoor ik heb betaald, zo snel mogelijk te ontvangen.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Er is een nieuwe brief gegenereerd voor de klacht over Dynalogic

Reactie van de melder van de klacht klager552d6c09

2 maanden geleden - Ze nemen de klacht niet in behandeling via deze site….

💡

Tip van onze consumentenexpert

Als uw pakket niet aankomt, is de verkoper verantwoordelijk — niet de bezorgdienst. U heeft recht op een nieuw product of volledige terugbetaling.

Bron: ConsuWijzer / ACM