Klacht: Duidelijkheid

op 26 april 2017 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Aflevering voor het einde van de dag is te onduidelijk!
Geef duidelijk aan: ochtend middag of avond!

Gewenste Oplossing:

Als er eindelijk iets aan gedaan wordt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat UPS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

UPS

Heeft op 26 april 2017 om 09:50 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemorgen,

Zonder aanvullende informative is het onmogelijk om u verder te informeren, daar wij niet kunnen zien welke Service er is gebruikt voor uw zending.

Wij adviseren u om contact op te nemen met onze Klantenservice. Als U aan hen het trackingnummer van uw zending doorgeeft, dan kunnen zij u meer informatie geven of dit navragen bij het aflevercenter.

Met vriendelijke groet,

UPS Social Media Team

Alle klachten die gemeld zijn door WGI. Rijntjes