Klacht: Pakketnummer niet gevonden?

zahoras op 31 juli 2016 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
Klacht opgelost op 1 augustus 2016
Reactie van het bedrijf:

Goedemiddag Zahra, Bedankt voor je bericht. Kan het zijn dat het gaat om een pakket van Aramex? Dit pakket is pas vrijdagavond aan DPD overgedragen en op de band gezet richting het juiste depot. Je kunt dit pakket volgen met...

Bedrijf DPD
Status Opgelost
Datum 31 juli 2016

Samenvatting wordt geladen...

Mijn Klacht:

Er staat dat de trackingsnummer geactiveerd word binnen 24uur.. Er zijn inmiddels al 2 dagen voorbij.

Gewenste Oplossing:

Wanneer ik een code ontvang

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DPD in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DPD een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DPD

Heeft op 01 augustus 2016 om 13:14 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door
💡

Tip van onze consumentenexpert

Als uw pakket niet aankomt, is de verkoper verantwoordelijk — niet de bezorgdienst. U heeft recht op een nieuw product of volledige terugbetaling.

Bron: ConsuWijzer / ACM