Klacht: Levering

Mauricerambo op 09 september 2016 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
Klacht opgelost op 9 september 2016
Reactie van het bedrijf:

Hoi Belinda, Bedankt voor je bericht. Ten eerste onze excuses voor het briefje waar niet de juiste informatie meer op staat. We bieden sinds november vorig jaar de pakketten maar een keer aan, daarna gaan de pakketten naar de pakketshop....

Klanttevredenheid: 2.0/10 ★☆☆☆☆
Bedrijf DPD
Status Opgelost
Datum 9 september 2016

Samenvatting wordt geladen...

Mijn Klacht:

Waarom moet ik wachten tot maandag om mijn levering af te halen in schop
Terwijl wij vandaag vrijdag zijn en jullie toch ook op zaterdag werken volgens
Aangegeven op de site
Mijn bestelling is volgens metpets verzonden om 15.20 u op 6/9
Doch u beweert via telefoon maar op 7/9
Vandaag zijn wij 9/9
Dit is nt echt klant vriendelijk terwijl jullie papier 2 de en 3 de aflevering poging bevatten

Gewenste Oplossing:

Gewenst oplossing ik kan zelf de chauffeur tegemoet komen maar dat kan blijkbaar ook nt van de persoon aan de telefoon of levering zaterdag op zelfde adres

Beoordeling 2/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DPD in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DPD een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DPD

Heeft op 09 september 2016 om 14:20 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Reactie van de melder van de klacht

9 jaren geleden - Had reeds contact met alter maar geen oplossing daar vind dit heel jammer

Alle klachten die gemeld zijn door
💡

Tip van onze consumentenexpert

Als uw pakket niet aankomt, is de verkoper verantwoordelijk — niet de bezorgdienst. U heeft recht op een nieuw product of volledige terugbetaling.

Bron: ConsuWijzer / ACM