Klacht: Geen levering op afgesproken tijdstip

Willem de tweede op 22 juli 2016 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
Klacht opgelost op 22 juli 2016
Reactie van het bedrijf:

Goedemiddag Henk, Bedankt voor je bericht. Ik zie dat het gaat om een particuliere zending. Deze zending is altijd langer onderweg dan een zakelijke zending. Ik zie wel dat de chauffeur op 19 juli een eerste leverpoging zou uitvoeren. Echter...

Bedrijf DPD
Status Opgelost
Datum 22 juli 2016

Samenvatting wordt geladen...

Mijn Klacht:

Het is voor ons al de tweede keer dat pakketje niet wordt bezorgd. De eerste keer heben wij zelfs 3 dagen langer moeten wachten dan gemelde tijdstip. Als je belt krijg je de standaard antwoorden waar je niets mee opschiet klachten worden niet serieus genomen veel ongemotiveerd personeel denken ik . Dit is echt een waardeloos bedrijf, heb al 3 keer verlof moeten opnemen voor niets. Ik zou zeggen ga zo Door dpd en je graaft je eigen graf.

Gewenste Oplossing:

Als jullie de tijdsafspraken na kunnen komen, of in ieder geval het fatsoen hebben om als het niet lukt dit te melden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DPD in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DPD een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DPD

Heeft op 22 juli 2016 om 14:52 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door
💡

Tip van onze consumentenexpert

Als uw pakket niet aankomt, is de verkoper verantwoordelijk — niet de bezorgdienst. U heeft recht op een nieuw product of volledige terugbetaling.

Bron: ConsuWijzer / ACM