Klacht: Slechte service

Wil Poot-bakker op 19 mei 2024 over Dirk van den Broek in de categorie Supermarkten

Op vrijdag 17 mei , ging ik zoals elke vrijdag weer boodschappen halen en afrekenen bij de zelfscan kassa , goed opletten of dat alles gescand werd want die apparaten weigeren nog wel eens . Toen ik bij de kassa was moest ik wachten op controle ,wat ik inmiddels wel bekend mee ben , maar oke . Hoort erbij blijkbaar .
Er moesten een paar boodschappen gecontroleerd worden en ja hoor er waren er weer eens 2 niet goed gescand , dus mijn vraag of ze dat dan ter plekke kon doen wees de verkoopster af .
Het ging geloof ik samen ong voor 1,50 .
Nee zeg , zegt ze ,nu moet ik alle boodschappen weer scannen , tuurlijk , dus ik zeg ik haal ze er niet uit en doe het er ook niet in , aangezien ik 74 ben met zware artrose in handen en polsen .
Toen zegt deze dame ,en ik kan dit niet hier doen dan moet u naar de gewone kassa , ik zeg het moet niet gekker worden dit meen je niet . Dus toen moest ik alles , 2 boodschappen vol naar de kassa,s lopen en alle boodschappen uit de tassen halen op de band zetten betalen en toen weer in de tassen doen , je begrijpt ik ben hier heel erg boos om ,ik vind dit voor zo,n groot winkelketen gewoonweg
Asociaal ,onbeschoft en zeker geen respect voor de klanten , en kom niet met de smoes aan dat er zoveel gestolen word ,want de prijzen zijn inmiddels huizenhoog dus ze komen heus niet te kort , je begrijpt ik dat ik hier niet bij laat zitten en overal rond zal bazuinen , ik heb dit van mijn leven nog nooit meegemaakt .

Wil Poot-Bakker

Dat je als mens behandeld word en niet als crimineel .

Beoordeling 5/10 star-3 (10)

3 weken geleden - Er is een nieuwe brief gegenereerd voor de klacht over Dirk van den Broek
Download hier uw brief

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dirk van den Broek

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dirk van den Broek nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Wil Poot-bakker