Klacht: Parkeerplaats

HavaSalYargi op 29 juni 2018 over Dirk van den Broek in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste Dirk,

Gisteren, 28 juni heb ik weer eens mijn auto niet op de pp op straat maar bij jullie boven geparkeerd.
Nu heb ik hier €5 voor betaald bij het parkeer automaat.
Op het moment dat ik beneden kwam aanrijden, ging het paaltje automatisch omhoog en was er gratis Vrije doorgang.!!!!!
Maar ik was nu wel helaas €5 lichter!!!
Dus ik belde aan en iemand nam op.
Nadat ik mijn verhaal maar maar vooral irritatie had toegelicht gaf hij aan dat dit echter niks met dat bedrijf vd parkeer plaats te maken maar met Dirk zelf. Zij horen daar bij de ingang of bij de ingang vh winkel of hoe of waar dan ook ergens aan te geven dat er een storing is en dat er daardoor vrije doorgang is en dat wij NIET het parkeer geld moeten gaan lopen betalen terwijl het een vrije doorgang is!!!!
Vervolgens belde ik nog een keer aan omdat ik wilde weten hoe ik dan een klacht mocht indienen maar er werd dus ook niet meer opgenomen!!!
Ik kom echt al jaaaaren naar de Dirk voor al mijn boodschappen en nee ik woon niet eens om de hoek, rij hiervoor wel een kwartiertje daarheen ook. Ik wil gewoon Puur voor het niet aangeven vd storing mijn geld weer op mijn rekening!
Ik kan ook aantonen hoeveel ik precies heb betaald via mijn bankpas.

Gewenste Oplossing:

Ik was altijd al tevreden dat ik daar fijn kom parkeren.
Nu heb ik dus wel een dikke €5 voor niks bij dat automaat moeten afrekenen. Hoe moeilijk kan het zijn om een bordje bij dat automaat te hangen? Al is het maar een A 4tje met het volgende tekst;
Niet betalen er is vrije doorgang vanwege een storing Punt!
Ik ben pas tevreden als mij dit niet weer overkomt want niemand verteld Het ook daar bij de winkels.
Dus graag mijn geld weer op mijn rekening!!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Dirk van den Broek in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dirk van den Broek een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dirk van den Broek

Heeft op 06 juli 2018 om 11:39 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Hava,
Sorry voor mijn verlate reactie op uw bericht. Mag ik aannemen dat u Dirk behouden haven in Zaandam bedoelt? Uw bericht over de parkeervoorziening bespreek ik met de supermarktmanager van deze winkel. Ik al vragen of er binnenkort met u contact kan worden opgenomen om uw melding te bespreken. Met vriendelijke groeten, afdeling klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door