Klacht: Ontkenning aanlevering biljet

Silvart op 09 maart 2024 over Dirk van den Broek in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb in de winkel in Dordrecht bij de kassa 2 biljetten van €50 euro overhandigd aan de kassiere. Aankoop was rond de €70 euro. Ze heeft deze ook allebei apart gescand en gecontroleerd op echtheid. Toen vroeg ze dat ik moest bijbetalen. Ik gaf aan dat k juist wisselgeld moest krijgen omdat ik 2 biljetten van €50 had overhandigd, ontkende de kassiere dit en gaf aan dat ik maar 1 biljetten van €50 had overhandigd. Ik heb geprotesteerd en een andere medewerker is er bij gehaald. Ze hebben daarna zogenaamd naar de camerabeelden gekeken, wat ik niet mocht zien en gaven mij ongelijk. Klachtvia de klantenservice ingdiend maar deze heeft geen resultaat opgeleverd. Ik heb de biljetten samen afgegeven en niet apart. Dat ik deze beelden niet mag zien, vind ik ook niet kunnen, ik wil niet alles zien. K wil de beelden zien waar ikzelf op sta, want zij ontkennen alles makkelijk, terwijl ik gelijk heb. Ik hoop dat klacht.nl voor mij iets kan betekenen. Voor een AOW’er is €50 euro veel geld.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als ik de beelden ook mag zien en het teveel ingenomen biljet van €50 terug krijg.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Er is een nieuwe brief gegenereerd voor de klacht over Dirk van den Broek
Download hier uw brief

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dirk van den Broek

Reactie van de melder van de klacht Silvart

8 maanden geleden - De winkel doet onnodig aan zelfverrijking en benadeeld zijn klanten.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dirk van den Broek nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Silvart