Klacht: Onheus behandeld

Merceline Holwijn op 09 februari 2024 over Dirk van den Broek in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Het gaat om dat ik rustig aan het scannen was bij de zelfscan maar er stond een vrouw te dicht bij , en niet bij de aangegeven streep , maar ik wou privacy, dus keek een paar keer naar die mevrouw en zij ik ben niet zo snel, maar in de rij achter de streep stond de winkel manager, en die komt opeens naar mijn toe om te zeggen dat ik aan het produceren ben , omdat ik voor hem niet snel genoeg aan het scannen was , terwijl dat niet het geval was , ik voelde me zo gehaast , en daar door ben ik bang dat ik mijn geld vergeet of dubbel Scan,toen vond hij dat ik expres langzaam deed maar er is geen verbonden tijd aan een zelfscan toen liet ik hem uitpraten,en toen wou ik wat zeggen toen zij hij nee jij mag niets zeggen,ik ben toen hij klaar was naar hem toe gelopen om hem er mee te confronteren, waarom hij mij aansprak en niet die andere mevrouw,zij stond fout ik heb niets misdaan,en toen wou hij mijn weer kleineren,toen zij ik dat hij zijn excuses moest aanbieden om mijn zo te vernederen voor andere mensen ik kan niet zo snel zelfscan en maar ik betaal altijd netjes want ik kijk alles goed na, want als ik iets vergeet wordt ik als dief gezien ,dus dat kost even wat meer tijd.toen heeft hij mij de winkel uitgezet ,dus als mensen nu ook niet snel hun boodschappen afrekenen worden ze de winkel uitgezet terwijl je soms niet sneller kan dat kan toch niet.

Gewenste Oplossing:

Dat ik gewoon rustig mijn boodschappen kan doen en , rustig kan afrekenen, en dat die manager,er op aangesproken wordt want mensen hebben soms ook moeite met de zelfscan kwa snelheid, je wilt geen fouten maken,en die man moet uit zijn hart een excuus geven niet omdat ik hem dat heb gevraagd, hij moet zijn fout inzien zodat hij deze fout niet weer begaat want als hij dat bij een verkeerde persoon doet dan krijgt hij zeker een probleem,ik moest ook tot tien tellen, en het op een rechtvaardige manier oplossen, want ik was zo boos dat ik spontaan begon te huilen uit onmacht, ik kon hem wel wat aandoen maar met geweld los je niets, op je hebt alleen jezelf er mee.maar ik heb me echt venedert gevoeld bij al die mensen terwijl ik netjes heb betaald alleen was wat traag in zijn ogen.

Beoordeling 8/10 star-4 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dirk van den Broek

Reactie van de melder van de klacht Merceline Holwijn

9 maanden geleden - Ik heb nog geen terug koppeling gekregen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dirk van den Broek nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Merceline Holwijn