Klacht: Onbeschoft!

Ramondvan op 01 september 2023 over Dirk van den Broek in de categorie Supermarkten

In het filiaal van Dirk van de Broek in Leidschenveen werd (vrijdagavond 1/9/23) om half 8 gewoon de kassa voor onze neus dicht gegooid, met mij stonden nog meer mensen met 2 karren vol boodschappen te wachten. De mededeling die het iets te ver doorgeschoten pubertje gaf, was dat we maar moesten scannen. Het geen niet acceptabel is omdat je de spullen niet eens allemaal kwijt kan en het al een grote troep wordt. Hij was enorm brutaal en hij lachte ons gewoon uit met een blik naar een andere collega. Het is werkelijk ongelofelijk dat Dirk van de Broek, de verkeerde keuzes maakt!
Ik kom al tientallen jaren bij deze vestiging en heb dit nog nooit meegemaakt en eigenlijk was ik altijd een enorme fan van Dirk om zijn goede service en prijs kwaliteitsverhouding, maar blijkbaar hoort dat tot het verleden. Ik heb intussen al gezien dat er meer mensen zijn met een bijna vergelijkbare ervaring bij dit filiaal. Uberhaupt zie ik totaal geen voordeel in het scannen, bij kar vol boodschappen, met de kassa had het veel sneller gegaan! Maar management van Dirk, laat in hemelsnaam minstens 1 kassa open, als je nog tevreden klanten wil hebben. Jullie zijn niet goed bezig op deze manier, dus doe er wat mee.

Staat in het bericht, vriendelijk personeel en doodnormaal een kassa open....hoe simpel kan het zijn?

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dirk van den Broek

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dirk van den Broek nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Ramondvan