Mijn Klacht:
bij filiaal aan de Havenstraat in Ridderkerk. Hoe dit is opgepakt door de medewerkers in het filiaal laat echt alles wat met klantvriendelijkheid te maken heeft volledig verbleken – precies, totaal nul klantvriendelijk dus. Vervolgens ook telefonsich afgewimpeld en nu ook nog per whats app – alsof ik degene ben die het leuk vind om al weken last te hebben van mijn knie omdat een onoplettende en zeker geen lichtgewicht medewerker over mij struikelde toen ik bukte om een emmer yoghurt te pakken uit het schap in de koeling en vervolgens geen enkel excuus of hulp. Behalve dat mijn knie nog steeds behoorlijk pijn doet vind ik de wijze waarop de medewerkers van Dirk van den Broek reageren ver beneden alle peil.
Gewenste Oplossing:
De enige oplossing zou geweest zijn wanneer ik gehoord zou zijn op het moment, een excuus had ontvangen en misschien mij van de schrik hadden kunnen laten bekomen.
