Klacht: bejegening winkelpersoneel naar klant

Marie-Jeanne op 05 juli 2023 over Dirk van den Broek in de categorie Supermarkten

Geachte heer of mevrouw
Hierbij moet ik helaas een klacht indienen over hetgeen mij overkomen is afgelopen zondag 2 juli in het Dirk-filiaal 2e Nassaustraat 23 te Amsterdam in de loop van de ochtend.
Ik had alles gescand en afgerekend en wilde met mijn karretje door de nauwe doorgang naar de uitgang lopen. Het was behoorlijk druk met klanten, ook achter mij.
De weg werd echter versperd door een medewerker die mij zag aankomen. Ze bleef echter in de doorgang staan praten met een andere klant en bood niet vriendelijk aan opzij te gaan zodat ik naar de uitgang kon. Toen ik er iets van zei ging een andere forse medewerkster, eveneens geheel in het zwart gekleed, pontificaal voor mijn karretje staan om de doorgang te belemmeren.
Toen ik er wat van zei kreeg ik een enorm grote mond. Zeer onbeleefd, niet vriendelijk en niet voorkomend naar de klant toe. Ik vond het echt niet kunnen!
Daarentegen werkt in dit filiaal een zeer beleefde Marokkaanse medewerker bij de fruitafdeling die altijd vriendelijk en behulpzaam is.
De bejegening die ik helaas nu meemaakte is een schril contrast en vind ik ontoelaatbaar.
Ik kon niet alarmeren aangezien de forse vrouw in het zwart blijkbaar de honneurs waarnam en zijzelf meedeed mij de weg te versperren.
De chef die ik andere keren zag was afwezig.
Ik kom al 30 jaar in dit filiaal en ben een trouwe klant.

Excuses aanbieden voor dit brutale onbeleefde gedrag en de medewerkers leren vriendelijk met hun klanten om te gaan zodat Dirk een goede uitstraling weet te behouden

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dirk van den Broek

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dirk van den Broek nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Marie-Jeanne