pakje TWEE keer kwijtgeraakt!! 20dec2014, nog steeds niet geleverd!!
Klacht van hibbies op 22 januari 2015 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post
20 dec 2014 lever ik twee pakjes in bij servicepunt. 29 dec neemt klant contact op met de vraag wanneer ze het pakje kan verwachten. Contact met servicepunt en klantenservice DHL. Klantenservice zal het uitzoeken, ik zal zsm worden geinfomeerd.... Lees meer

