Klacht: Track & Trace geeft aan afgeleverd, maar niks ontvangen ook geen briefje

Kim op 22 januari 2015 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
DHL has resolved this complaint
Klacht opgelost op 26 januari 2015
Reactie van het bedrijf:

Beste Kim, Aangezien ik geen reactie meer heb gehad van u ga ik ervan uit dat dit probleem al langs een andere weg voor u was opgelost. Mocht dit echter niet zo zijn, dan hoor ik graag nog van u....

Bedrijf DHL
Status Opgelost
Datum 22 januari 2015

Een klant van DHL meldt dat zijn pakket op de track & trace als afgeleverd staat, terwijl hij het niet heeft ontvangen en ook geen briefje in de brievenbus heeft aangetroffen. Hij was tot 15:00 thuis en vraagt zich af waar het pakket is, aangezien er niemand thuis was om het in ontvangst te nemen. De klacht is inmiddels opgelost.

Mijn Klacht:

Vandaag zou DHL een pakket bij mij bezorgen. Ik was tot 15:00 thuis, maar tot die tijd was er niks bezorgd. Toen ik uit mijn werk kwam bekeek ik de status met mijn track en trace code. Hier stond tot mijn verbazing aangegeven dat het pakket om 17:10 bezorgd was. Ik heb geen briefje in mijn brievenbus aangetroffen en er was niemand thuis om het pakket in ontvangst te nemen. Ik vind dit een hele vreemde gang van zaken en ik wil graag mijn pakket ontvangen!

Gewenste Oplossing:

Wanneer ik mijn pakket krijg.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van

11 jaren geleden - Beste Kim, Wat vervelend om te horen dat u uw pakket niet had ontvangen. Heeft u het nog steeds niet? Graag kijk ik de zending eens voor u na. Heeft u voor mij de traceercode en/of uw adres? Ik kijk uit naar uw reactie. Met vriendelijke groet, David

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 26 januari 2015 om 15:41 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Kim,

Aangezien ik geen reactie meer heb gehad van u ga ik ervan uit dat dit probleem al langs een andere weg voor u was opgelost. Mocht dit echter niet zo zijn, dan hoor ik graag nog van u.

Met vriendelijke groet,
David

Alle klachten die gemeld zijn door
💡

Tip van onze consumentenexpert

Als uw pakket niet aankomt, is de verkoper verantwoordelijk — niet de bezorgdienst. U heeft recht op een nieuw product of volledige terugbetaling.

Bron: ConsuWijzer / ACM