Wachten nu een uur op pakket. Gaat nu naar servicepunt. Echt slecht
Klacht van AnnaLammers op 05 januari 2024 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post
We wachten al de hele avond op ons pakket. Bezorger nooit geweest. Wil vroeg naar huis denk. Echt bagger dit weer telkens weer opnieuw. Lees meer

