Mijn Klacht:
Heb net een pakket ontvangen DHL bezoger. Hij belde aan en wij vroegen aan de chauffeur op 2hoog te willen bezorgen. Een pakket van pakweg nog geen 125gr. De chauffeur zei JA om naar de deur te bezorgen en wat denkt onze verbazing. Pakketje ligt in de openbare portaal en de chauffeur was met de noorder zon vertrokken en wel pijlsnel. Dit is niet de 1ste keer met de ervaring van DHL. Denk dat dit bedrijf opgedoekt moet worden of betere (ahum) service moet gaan zorgen. Wat een flutbedrijf voor hun bezorgeringen. Een nare bijkomstigheid is, dat van deze manier van bezorgen wij al eens een pakketje spoorloos verdwenen was. En het lijkt toch de bedoeling van deur tot deur bezorgen.
Gewenste Oplossing:
Opdoeken van DHL

