Klacht: Deurwaarder ingeschakeld terwijl we verhuisd zijn naar een nieuw adres

op 03 mei 2016 over Liander in de categorie Energieleveranciers

Eind januari zijn we verhuisd van een huurhuis naar een nieuw adres (een koophuis). Echter kregen we vandaag een brief binnen van een deurwaarder, ingeschakeld door Liander, met het bericht dat ze de energie gaan afsluiten op ons oude adres. Binnen vijf dagen moeten we energie afsluiten met een leverancier en we moeten tevens een schadebedrag betalen van 250 euro. Dit is vreemd, want we wonen daar al drie maanden niet meer. De deurwaarder is uiteraard nauwelijks te bereiken, en Liander verwijst door naar de deurwaarder. Ook wist de huidige energieleverancier van niets.

Dat dit bericht verdwijnt; we staan niet ingeschreven op dit adres als energie-afnemer en we hoeven geen geldbedrag te betalen.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Liander

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Liander in behandeling genomen

Bericht van Liander

1 jaar geleden - Geachte mevrouw Honsbeek, Ik lees dat u niet woonachtig bent op het adres en toch een brief van de deurwaarder heeft ontvangen. Dit is erg vervelend voor u. Bent u geen eigenaar of huurder van het pand en dus ook niet verantwoordelijk voor de aansluiting? Dan kunt u bezwaar in dienen bij deurwaarder M.G. de Jong. Wij kunnen dit niet. Contactgegevens M.G. de Jong M.G. de Jong Gerechtsdeurwaarders- & Incassokantoor Velperweg 22-24 6824 BH Arnhem Postbus 1089 6801 BB Arnhem telefoon: 026 750 54 00 (bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 10:00 tot 12:15 uur en van 14:00 tot 16:15 uur) Met vriendelijke groet, Laura Besselink Liander Webcare Team

Alle klachten die gemeld zijn door MH86