Klacht: defecte apparatuur

op 23 juni 2016 over Media Markt in de categorie Electronica Winkels - ketens

op 11 06 een lcd scherm gekocht merk lg
toen ik deze op 14 06 instaleerde op de pc blijkt er een barst in het scherm te zitten men gaf aan dat deze opgestuurd diende te worden wat ik al heel vreemd vind voor een nieuw product na een week krijg ik een brief met de mededeling total loss verklaring product zou drukschade of valschade hebben dit is toch niet normaal meer bij deze verklaar ik dan ook het helemaal gehad te hebben met media markt en zal er dus ook nooit meer een product aanschaffen verder wil het product zeer graag terug aangezien ik overweeg om juridische stappen hiermee te ondernemen

tevreden zal ik pas zijn wanneer het product gewoon vervangen wordt en in de winkel getoond wordt dat deze wel in orde is

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Media Markt

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Media Markt nog niet in behandeling is genomen.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Media Markt in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Media Markt een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Media Markt

Heeft op 27 juni 2016 om 12:31 geantwoord

Geachte hee Haga,

Ik heb de reparatie opdracht voor u na gekeken en heb gezien dat de klacht al is opgelost. Media Markt Maastricht heeft er voor gekozen om het scherm voor u om te ruilen wat inmiddels is gebeurd. Wij hopen dat de klacht na alle tevredenheid is opgelost!

met vriendelijke groet,
service Mediamarkt Maastricht

Alle klachten die gemeld zijn door fred haga