Klachten over Decor wonen & slapen

Hieronder kunt u zien welke klachten, complimenten en suggesties er over Decor wonen & slapen zijn gemeld. Lees meer >

79% van alle klachten opgelost. Rated as nr. # 1 in Huishoudelijke winkels

79%
124 klachten gemeld
16 openstaande klachten
10 klachten in behandeling
98 klachten opgelost
2.1 /10
38 stemmen
38

Vreselijk slecht bedrijf. Ik begrijp niet dat ze nog niet failliet zijn en mensen er nog kopen. Eind maart een hoekbank besteld. Levertijd zou 8-14 weken zijn. Uiteindelijk is na ruim 17 weken de bank binnengekomen bij Decor Wonen. Meteen... Lees meer

Compliment van Ferdi.vanOorschot op 10 april 2021 over Decor wonen & slapen

Decor wonen heeft meteen actie ondernomen. We hebben alles binnen op de eetbank na. Maar die komt zo snel mogelijk.

8

Compliment van m.aaaaa op 19 december 2020 over Decor wonen & slapen

Mevrouw Selda heeft mij goed geholpen en de klacht is opgelost!

10

Compliment van babe71 op 19 december 2020 over Decor wonen & slapen

Goed geholpen door een dame van klachtenservice die mijn situatie begreep. Uiteindelijk zou toch een leenbank bezorgd worden op 2e kerstdag totdat mijn nieuwe bank wordt geleverd 4e week van januari 2021.

7

Compliment van Dnawijn op 20 oktober 2020 over Decor wonen & slapen

Er is toegezegd mijn teveel betaalde 50 euro terug te betalen.
Ik ga er vanuit dat dit wordt gedaan.

7

Compliment van Gertrud Stapper op 22 oktober 2020 over Decor wonen & slapen

Ondanks alles baal ik nog wel,maar ik kan niet anders zeggen,dat ik wel steeds netje wordt behandeld en ze me netje te woord staan,maar ik blijf het wel vervelend vinden dat na 21 weken nog geen bank geleverd kan worden,hopelijk krijg ik me bank nu zo snel mogelijk geleverd,met vriendelijke groet T van den Heuvel

7

Compliment van Daveschans op 24 september 2020 over Decor wonen & slapen

Nette medewerker gesproken. Extra tegemoetgekomen en toegezegd dat het zsm komt. Weer iets meer gerustgesteld

8

Compliment van GRV123 op 05 maart 2020 over Decor wonen & slapen

The customer care team called me and agreed to refund the amount on next order. I hope the next delivery is handled by good professional people. Good job to customer service team.

9