We hebben nu al 5 dagen geen krant ontvangen zonder enige duidelijkkheid waarom er geen krant komt!! Als ze een info ronddoen naar abonnees is er misschien begrip, maar dit geeft alleen maar frustratie!! Lees meer
Wil een krant en krijg geen voucher al meerdere keren en contact met een persoon lijkt onmogelijk. Wat moet je nog meer doen om abonnees kwijt te raken Lees meer
NB: ik heb de mail voor de zekerheid naar meerdere adressen gestuurd, omdat er een aantal niet werkten. Ik verzoek ook een kopie naar de leiding van de bezorging en de administratie te sturen.
(ook deze ging niet goed, maar dit... Lees meer
Zaterdag krant van 24 december niet ontvangen.
Tegoedbon werd niet geaksepteerd door Bruna..Bon was niet uitgeprint.
Dus krant moeten kopen,€4.10.
We zouden het graag zien dat deze onkosten van ons abonnement geld worden afgetrokken.
En waarom wordt de digitale bon niet geaksepteerd,printen is toch... Lees meer
geen mail, geen voucher, nergens meer een krant te krijgen. vanmorgen zowel de krant van afgelopen zaterdag en van maandag 11 december gekregen.
dat vinden wij wel fijn, maar dit is toch niet de bedoeling? Lees meer
Hallo dit is al de 2e x dat er onjuiste informatie word verstrekt in het openbaar ik ben de bewoner van de holtrichtersveld. Maar door al jullie onjuiste informatie worden wij aangekeken als criminelen. waar wij compleet buiten staan. en... Lees meer
Deze maand al 3x de krant niet ontvangen nog een keer en ik zeg mijn het op Lees meer
Het laatste half jaar lijkt de ochtend editie een middag editie geworden te zijn, als de krant ĂĽberhaupt al komt. Gisteren en vandaag weer geen krant (23 en 24 november) Lees meer
tweede dag op rij geen krant ontvangen Lees meer
Baal als een stekker, ik heb geduld omdat de krant later kan worden bezorgd, maar nu kom ik om 16.00 uur thuis nog steeds geen krant. Kan weer op de fiets springen en kijken waar ik nog een krant kan... Lees meer