Regelmatig is de krant te laat. Of komt niet. Een paar weken geleden werd de krant om 9.30 uur nog bezorgd, in de hele straat. Bezorger was niet op komen dagen. Vandaag is de krant er nog steeds niet. Het... Lees meer
Al weken komt de bezorger met de auto 4.30 de krant bezorgen, je hoort hem van verre aankomen vanwege het lawaai van de knalpijp. Het lijkt erop dat deze lek is en dat hij steeds meer geluid gaat maken.
Vervelend voor... Lees meer
Om 9 uur heb ik gemeld dat ik de zaterdag krant niet heb ontvangen. Om 12 uur bericht dat ik met uitgeprint en ben de krant elders kan ophalen. Maar helaas op die tijd geen krant meer in supermarkt te... Lees meer
wij hebben nu al 5 weken geen krant ontvangen op zaterdag
we moeten steeds bellen om een print en dan kunnen wij hem wel ophalen maar dat zal toch niet de bedoeling wezen knap vervelend is het trouwens in de week... Lees meer
Wil vandaag toch graag een krant en het puzzel boekje Lees meer
Voor de zoveelste keer de krant vandaag (zaterdagabonnement) weer niet ontvangen.
Ik begrijp dat u de bezorgers niet aan een touwtje hebt maar het is ook niet de eerste keer dit jaar.
Nu moet ik dus een barcode gaan PRINTEN want dat... Lees meer
Elke zaterdag worden de kranten pas om 9.00 uur bezorgd.
En dat al een jaar lang.
Dat zou toch voor 8 uur moeten zijn. Lees meer
Te laat bezorgen van de courant
Regelmatig zaterdags naar 9.30
Aangezien dat wij ook optijd moeten betalen en dat hij steeds duurder wordt, overweeg ik mijn contract op te zeggen wegens nalatigheid! Lees meer
Op jl. 28 april 2021 heb ik een adreswijziging doorgegeven. Deze gaat in per 31 mei.
Ondertussen ben ik al op het nieuwe adres nl Langestraat 106b 7419aw Deventer
Dus op het oude adres zou de Stentor nog bezorgd moeten... Lees meer
Voor de derde keer te laat en een ook een maal de verkeerde krant..
Daar wij alleen de zaterdag editie lezen vinden we het heel vervelend
en overwegen we het lidmaatschap op te zeggen Lees meer