Klacht: De hele dag thuis geen pakket ontvangen

op 23 juni 2016 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vandaag 23-06 zou ik een pakket bezorgd krijgen,
Maar op dat tijdstip geen bel gehoord de hele dag trouwens niet want was de heledag thuis, en die rotbel van mij moet je wel horen,
Dus ik ging kijken, staat er afleverpoging mislukt, word bij een volgende pick up of parcelshop bezorgd, wat is dit nu voor onzin te moe om het trapje op te gaan ofzo? Heb wel 6,95 bezorgkosten betaald! om het zelf maar te gaan ophalen blijkbaar?

Gewenste Oplossing:

Als ik mijn 6,95 bezorgkosten terug krijg! Of anders 24-06 bezorgen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DPD over deze klacht.

Bericht van DPD

6 maanden geleden - Hallo Angela, Vervelend te moeten horen dat je de bezorger heb gemist en of de bel niet hebt gehoord. Ik kan helaas niet zien wat er precies is gebeurd. Ik zal je een email sturen voor je persoonlijke gegevens dan zal ik even kijken wat er is gebeurd en of dat we voor vandaag nog iets kunnen regelen. Groeten Maria

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DPD in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DPD een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DPD

Heeft op 24 juni 2016 om 09:49 geantwoord

Geboden Oplossing:

Hallo Angela,
Na ons mail contact hoop ik dat het issue is opgelost.
Het pakket zal zoals je me doorgaf, zo spoedig mogelijk bij je geleverd worden.
Mocht dit niet zo zijn of er zijn toch nog problemen dan mag je altijd contact met me opnemen.
Vriendelijke groeten en een fijn weekend toegewenst Maria

Alle klachten die gemeld zijn door Ang K