Klacht: data niet geactiveerd zonder melding

op 31 juli 2016 over BEN in de categorie Mobiele Telefonie

Voor mijn dochter heb ik 4 dagen geleden online een databundel van 1000 mb afgesloten, daar kon ze nog 3 dagen gebruik van maken omdat dan de nieuwe maand in gaat. Dat was niet lang dus ze gebruikte haar hotspot voor haar broers telefoon zonder data. 1000 MB in nederland,Facebook en Pokemon spelen, niks geks lijkt me, Totdat er op 30/7, die dagen na afsluiten, een bricht volgt dat haar abonnement tijdelijk is afgesloten totdat er 265 euro betaald is!!!
A ze heeft al meer dan 1 jaar een abonnement zonder data van ca 5 euro per maand, nooit geks mee.
B ik wijzig haar gegevens zodat ze in haar vakantie kan internetten, dat lukt kennelijk wel, maar de databundel die ik daarbij afsluit lukt blijkbaar niet, echter dat wordt niet vermeldt. Het kan dus niet anders dan dat er bij Ben een fout wordt gemaakt. Uiteraard ben ik hierover zeer ontstemt. Dochter is zich kapot geschrokken en zit nu in haar vakantie met een toestel die niet meer bereikbaar is en dat door. 3 dagen internet in nederand. De bundel was 9 euro!!! Deze hebben we gekocht en de data aangezet. De bundel in vergelijk met 265 euro , dit is exorbitant hoog.

Alsnog de fout herstellen, gezien haar abonnement wat al langer loopt is te zien dat dit abonnement nooit raar boven haar bundels uitloopt. Duidelijk is te zien dat er op de dag dat haar data is geactiveerd daar wijzigingen hebben plaatsgevonden.
De wijziging die niet is doorgevoerd vanuit de app maakt een mega kostenpost, deze alsnog aanpassen naar haar databundel zoals deze had horen te werken. Dus1000MB voor 3 a 4 resterende dagen voordat haar nieuwe maand in zou gaan a €9,-.
Haar abonnement deblokkeren.
De app aanpassen met een waarschuwingsmelding als je MB koopt op een abonnement wat naar nu lijkt niet kan. Dit is namelijk misleidend.

mvg
Esther
esvb24@hotmail.com

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over BEN

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over BEN nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Floor2003