Klacht: Zoveelste keer!!

[email protected] op 30 mei 2024 over De Limburger in de categorie Kranten - Regionaal

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Voor de zoveelste keer niet of te laat bezorgd!!

Gewenste Oplossing:

Gewoon op tijd bezorgen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar De Limburger over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door De Limburger in behandeling genomen

De Limburger

Heeft op 30 mei 2024 om 09:18 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Amkreutz, Beste Luc,

Vervelend dat u een bezorgklacht heeft.

Ik heb de krant voor vandaag voor u vergoedt en de distributeur geïnformeerd over uw klacht. Er zijn geen afhoudberichten bij ons gemeld, dus u zou de krant gewoon bezorgt hebben moeten krijgen.
Bedankt voor uw bericht. Wij pakken dit verder op met de distributeur. De klantenservice zal deze week contact met u opnemen hoe de bezorging verder is verlopen deze week.

Met vriendelijke groet,

Anique

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat De Limburger een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door [email protected]