Klacht: bij opzeggen abbo komt men met truc u heeft actieabbo

Stak op 29 augustus 2022 over De Limburger in de categorie Kranten - Regionaal

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

deLimburger haalt fratsen uit.
ik zeg op maar mag niet opzeggen vanwege actieabbo

Nergens ,ook niet op mijn abbo informatie pagina bij de Limburger wordt gerept over een Actieabbo met andere voorwaarden.

Gewenste Oplossing:

direct opzeggen, wegens onheuse argumentatie en misleiding.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar De Limburger over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door De Limburger in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat De Limburger een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

De Limburger

Heeft op 29 augustus 2022 om 12:29 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Heer Dekkers Stak,
Helaas kunnen we dat niet voor u in orde maken. U heeft namelijk zelf gekozen voor een actie abonnement met een actieprijs en de periode van de actie. U wilde 36 mnd gebruik maken van het goedkope actie tarief van €29,50.
U bent bij het aangaan van dit abonnement ook akkoord gegaan met de algemene voorwaarden. Deze kunt u nogmaals lezen op onze site https://www.limburger.nl/algemenevoorwaarden.
De Limburger

Bericht van De Limburger

1 jaar geleden - Geachte heer Dekkers Stak , Voor het melden van bezorgklachten verwijs ik u naar onze klantenservice op 088 77 80 888 of vul contactformulier op onze website in. De Limburger

Reactie van de melder van de klacht Stak

1 jaar geleden - Makkelijk om zo weg te duiken. Nee graag publiek een reactie ip uw contractbreuk.

Stak

Heeft op 05 juli 2023 om 09:12 geantwoord

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

bij het sluiten van een zgn actie abbo worodje NIEt gewezen op de opzegvoorwaarden
Volgens onze advocaat een geval voor de rechter dat we zeker winnen.
overigens zijn we een collectief begonnen.
er zullen in onze omgeving HEEL veel opzeggingen volgen

Alle klachten die gemeld zijn door Stak