Klacht: al meer dan 2 weken geen krant gekregen

mathieu bassant op 24 mei 2024 over De Limburger in de categorie Kranten - Regionaal

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

al meer dan 2 weken geen krant gekregen

Gewenste Oplossing:

de krant gewoon elke dag krijgen

Beoordeling 3/10 star-2 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar De Limburger over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door De Limburger in behandeling genomen

Bericht van De Limburger

3 weken geleden - Geachte heer Bassant. Bedankt voor Uw bericht. Wij vinden het uitermate vervelend dat de bezorging in Landgraaf op dit moment niet goed verloopt. In ons systeem zie ik dat U dit al meerdere malen heeft gemeld, ook vandaag. In Uw wijk is momenteel geen vaste bezorger beschikbaar. Er wordt hard aan gewerkt om voor de hierdoor onstane situatie een oplossing te bewerkstelligen. Wij hopen dan ook dat e.e.a. op korte termijn wordt opgelost. Onze welgemeende excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Paula Gennotte Medewerker Klantenservice 2de lijn Wim Duisenbergplantsoen 1 | 6221 SE Maastricht 31 (0)88 824 5600 [email protected] delimburger.nl

De Limburger

Heeft op 24 mei 2024 om 11:42 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Bassant.

Bedankt voor Uw bericht.

Wij vinden het uitermate vervelend dat de bezorging in Landgraaf op dit moment niet goed verloopt.
In ons systeem zie ik dat U dit al meerdere malen heeft gemeld, ook vandaag.
In Uw wijk is momenteel geen vaste bezorger beschikbaar.
Er wordt hard aan gewerkt om voor de hierdoor onstane situatie een oplossing te bewerkstelligen.
Wij hopen dan ook dat e.e.a. op korte termijn wordt opgelost.

Onze welgemeende excuses voor het ongemak.
Met vriendelijke groet,
Paula Gennotte
Medewerker Klantenservice 2de lijn

Wim Duisenbergplantsoen 1 | 6221 SE Maastricht
31 (0)88 824 5600
[email protected]
delimburger.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat De Limburger een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

mathieu bassant

Heeft op 27 mei 2024 om 11:37 geantwoord

Beoordeling 3/10 star-2 (10)

bijna 3 weken geen krant behorlijk pissig, de krant opzeggen lijk bijna gebeuren

Bericht van De Limburger

3 weken geleden - Geachte heer Bassant, Onze excuses voor de slechte bezorging. In Uw wijk is momenteel geen vaste bezorger beschikbaar. Echter moet de krant wel bezorgd worden ook al is het wat later. De depothouder is ingelicht en zal de vervangende bezorger goed attenderen op uw adres. Met vriendelijke groet, Marian Medewerker Klantenservice 2de lijn Wim Duisenbergplantsoen 1 | 6221 SE Maastricht [email protected]

Alle klachten die gemeld zijn door mathieu bassant