Klacht: zoekraken van retourzending

op 13 maart 2020 over Coolblue in de categorie Internetshops - Elektronica

Wij hebben een dure dyson stofzuiger bij coolblue gekocht. Daarna wilde wij gebruik maken van de omruilservice omdat de stofzuiger niet voldeed. Wij moesten de dyson terug sturen via post.nl Daar is de stofzuiger zoek geraakt. Ondanks dat wij een track en trace code hebben van de retourzending en de vele beloftes van Coolblue hebben wij nog steeds geen nieuwe stofzuiger ontvangen en ook geen geld retour. Coolblue zorgt niet voor een glimlach maar voor veel irritaties , beloften die ze niet waarmaken…. Dit was voor ons de laatste keer dat wij daar iets hebben gekocht

Wij zijn tevreden als wij met spoed de gekochte dyson ontvangen of ons geld retour zodat wij bij een andere winkel een dyson kunnen kopen

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Coolblue over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Coolblue in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht Babybutterfly

3 maanden geleden - Inmiddels heb ik het geld retour ontvangen van Coolblue en bij een andere winkel mijn dyson stofzuiger gaan kopen. Bedankt voor de medewerking

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Coolblue een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Coolblue

Heeft op 10 april 2020 om 14:49 geantwoord

Beste,

Bedankt voor het schrijven van jouw review op klacht.nl. Het spijt ons dat wij niet eerder op jouw review hebben gereageerd. Wij doen ons best om te reageren op alle geplaatste reviews op verschillende reviewwebsites. Gelukkig is jouw bericht nu aan de beurt!

Wat ontzettend vervelend dat het net even anders liep dan je had verwacht. Gelukkig is het alsnog voor je opgelost.

Coolblue

Alle klachten die gemeld zijn door Babybutterfly