Klacht: Vervangen wasmachine duurt lang

glimlachje op 02 oktober 2021 over Coolblue in de categorie Internetshops - Elektronica

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op zondag 26 september loopt onze Bosch wasmachine van een half jaar oud vast. Het voordeurtje is ontzet, de trommel ligt een stuk lager en zit helemaal lost. Verder is de voorkant ontzet doordat de trommel is gaan klapperen.

Ik heb gelijk een reparatiemelding gemaakt. De afspraak is dat de leverancier binnen 48 uur zelf contact opneemt.

dinsdag 28 september
Gebeld met de klantenservice dat de afspraak van 48 uur niet gehaald is. Ik word aan het eind van de dag gebeld, en er staat een afspraak voor donderdag 30 september.

30 september
De monteur van Bosch komt om ’s ochtends 08:00 langs en verklaart de wasmachine total los. Bosch geeft aan dat coolblue contact met ons opneemt. Ik ben niet gebeld en bel ’s middags zelf naar de klantenservice. Ik geef aan wat er gebeurt is en dat we een andere wasmachine nodig hebben. We zitten thuis met 3 kinderen, dus lang zonder wasmachine is vervelend.

Klantenservice geeft aan dat ze moeten wachten op de backoffice omdat die het geld moeten overhevelen van de defecte naar de nieuwe wasmachine.

1 oktober
Gebeld met de klantenservice, opnieuw aangegeven dat ik niets hoor. Klantenservice gaat opnieuw met de backoffice aan de slag.

2 oktober
Gebeld met de klantenservice. Er lijkt een doorbraak te zijn, ik moet de werkbon van Bosch naar de backoffice e-mailen zodat ze alles kunnen regelen. Er is mij beloofd dat de wasmachine op 3 of 4 oktober geleverd wordt. Na de mail niets meer gehoord.
Weer gebeld met de klantenservices. De backoffice is inmiddels onbereikbaar, de klantenservice kan niets meer doen.

We zijn al een week verder, en hebben geen zicht op een datum waarop de wasmachine geleverd wordt. Het erge is dat het hangt op een procedure binnen Coolblue.

Ik ben wanhopig op zoek naar een glimlach 🙁

Gewenste Oplossing:

Dat de wasmachine op 4 oktober geleverd wordt.

Beoordeling 7/10 star-4 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Coolblue over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht glimlachje

3 jaren geleden - Aanvullend: bij elke keer bellen met de klantenservice moest ik 40-50 minuten wachten. De lijn werd zelfs een keer verbroken toen ik iemand aan de lijn had, kon ik daarna weer 40 minuten in de wacht!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Coolblue in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht glimlachje

3 jaren geleden - De wasmachine is op zaterdag 9 oktober vervangen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Coolblue een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Coolblue

Heeft op 15 oktober 2021 om 12:39 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste meneer/mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van jouw review op klacht.nl. Het spijt ons dat wij niet eerder op jouw review hebben gereageerd. Wij doen ons best om te reageren op alle geplaatste reviews op verschillende reviewwebsites. Gelukkig is jouw bericht nu aan de beurt!

Natuurlijk een ontzettend vervelende situatie. Gelukkig is het ondertussen netjes voor je opgelost.

Ons excuus voor de verlate reactie.

Met vriendelijke groet,
Coolblue

Alle klachten die gemeld zijn door glimlachje