Klacht: snoer stofzuiger heeft 7 breuken na 2 jaar

op 11 februari 2019 over Coolblue in de categorie Internetshops - Elektronica

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wij hebben een Miele stofzuiger (black diamond ecoline) goed 2 jaar geleden bij Coolblue gekocht.
Nu vertoont het (electriciteits)snoer al 7 breuken waardoor de electriciteitsdraden bloot komen te liggen.
Coolblue weigert de reparatie voor zijn rekening te nemen omdat hun garantieperiode van 2 jaar (net ) is overschreden.
Daar de consument mag verwachten dat een snoer na 2 jaar nog goed in orde is, is er recht op grond van het consumentenrecht een gratis reparatie of vervanging .
Ondanks mails met uitleg hiervan en de rechterlijke uitspraken hierover doet Coolblue helemaal niets.

Gewenste Oplossing:

Als Coolblue serieus op deze klacht ingaat en de reparatie gratis uitvoert of een andere stofzuiger levert.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Coolblue

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Coolblue nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Coolblue in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Coolblue een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Coolblue

Heeft op 15 februari 2019 om 17:45 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Willem,

Bedankt voor het schrijven van jouw review op Klacht.nl. Het spijt ons dat wij niet eerder op jouw review hebben gereageerd. Wij doen ons best om te reageren op alle geplaatste reviews op verschillende reviewwebsites. Gelukkig is jouw bericht nu aan de beurt!

Direct hebben wij alle gegevens erbij gepakt en volgens onze gegevens verzorgt Miele een coulance en is jouw stofzuiger ter reparatie opgestuurd.

Met vriendelijke groet,
Coolblue

Heeft op 15 februari 2019 om 20:38 geantwoord

Zie onderstaande feedback

Alle klachten die gemeld zijn door w verschoor