Klacht: Malafide en Schandalige bejeging Coolblue naar consument

op 07 maart 2020 over Coolblue in de categorie Internetshops - Elektronica

Er zijn meerdere problemen met bestelde tv van LG. Deze problemen worden niet adequaat opgelost en er wordt niet geregeerd op verzoeken tot compensatie. Tevens is nu aangegeven dat er alleen kan worden volstaan met het ophalen van de 65 inch LG toestel en dat er geen vervangende toestel gedurende de reparatie wordt achtergelaten of een financiële compensatie.

Overigens is tevens de afstandsbediening defect, maar hierover wordt geen enkele oplossing over geboden binnen de wettelijke garantietermijn. In een eerdere stadium is de reparateur niet tijdig verschenen wegens een ziekte en heb ik zowel van de reparateur CE repair als Coolblue een compensatie ontvangen. De monteur die tevens in mei 2019 kwam gaf aan dat hij de WiFi adapter en moederbord moest vervangen van het LG toestel, echter was hij alleen gekomen zodat hij niet de gehele reparatie alleen kon uitvoeren. Vervolgens heb ik getracht een afspraak te maken met de twee monteurs om te verschijnen maar weigert CE Repair tezamen met Coolblue om de reparatie zoals aan mij gecommuniceerd uit te voeren.

Deze situatie duurt al sedert april 2019 en is niet conform de wettelijke bepalingen. Dhr, B, de zogenaamde jurist van Coolblue, weigert elke vorm van medewerking en vertoont zeer infantiele gedragingen jegens de consument.

Reparatie beide LG toestellen
Vergoeding in verband met geleden schade

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Coolblue over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Coolblue in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Coolblue een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Coolblue

Heeft op 10 april 2020 om 14:42 geantwoord

Beste,

Bedankt voor het schrijven van jouw review op klacht.nl. Het spijt ons dat wij niet eerder op jouw review hebben gereageerd. Wij doen ons best om te reageren op alle geplaatste reviews op verschillende reviewwebsites. Gelukkig is jouw bericht nu aan de beurt!

Zoals op meerdere review sites aangeven, is jouw klacht uitvoerig behandeld. Wij gaan daarom niet meer in op jouw klacht.

Coolblue

Heeft op 10 april 2020 om 18:22 geantwoord

Coolblue dient zich te schamen. Een bende van hufters

Alle klachten die gemeld zijn door Independent Solutions