Mijn Klacht:
Sinds eind juli/begin augustus een nieuwe laptop van HP gekocht bij coolblue. Erg blij mee in het begin. Nu in februari is er al sprake van schade aan het toetsenbord.
Coolblue verwijst mij in eerste instantie voor een reparatie afspraak naar HP, waar ik geen koopovereenkomst mee heb. Als laatste stellen ze voor de laptop te repareren maar niet te kunnen zeggen of het voor eigen rekening zal zijn, omdat het gaat om cosmetische schade.
De consumentenbond stelt echter dat als een product na 6 maanden beschadigd is het product bij voorbaat al niet goed was. Helaas val ik hier nét buiten zodat ik hier geen beroep op kan doen.
Gewenste Oplossing:
Ik ben tevreden als mij gegarandeerd kan worden dat de reparatiekosten voor HP/coolblue zijn, of als ik een andere laptop kan aanschaffen voor het bedrag wat deze laptop gekocht heeft.
Ik heb weinig vertrouwen in een reparatie omdat het toetsenbord bekend staat om snel te beschadigen en ik verwacht dat dit na de reparatie ook niet lang duurt voordat het weer stuk gaat.
Van een laptop van 600,- mag ik toch zeker verwachten dat deze een paar jaar onbeschadigd mee kan en hoop dus een beroep te kunnen doen op een coulance regeling, of zoals coolblue zelf altijd zegt, alles voor een glimlach. Ik hoop dat coolblue mij wilt helpen bij het uitzoeken van een andere laptop omdat ik geen vertrouwen meer heb in dit product.
