Mijn Klacht:
Ik als dochter van oudere ouders, die op een camping zitten in Renesse in Zeeland, doordat de tv. aanbieder van de camping failliet is gegaan, daardoor een andere tv aanbieder van toepassing is. Maar tv die ouder is dan 5 jaar, doet dan niks meer, dus mijn ouders hebben met hoge urgentie een nieuwe t.v nodig, dus ik denk ik bestel bij cool blue alles voor een glimlach, hoor ik van mijn moeder van 80 jaar, helemaal overstuur, ze komen niet, post.nl bezorgd tv. bij de receptie van de camping en mijn moeder moet de tv zelf gaan ophalen en gaan sjouwen met de tv naar de caravan, ik de dochter heb gelijk cool blue gebeld, van hoe zo? mijn moeder van 80 jaar kan toch niet met zwarte tv gaal sjouwen? hoezo Post.nl? ja mevrouw zegt klantenservice , omdat het om een 34 inch tv gaat, 43 inch hadden we bezorgd aan huis of in dit geval aan de deur van de caravan! Ik zeg waarom staat dat niet bij de bestelling? Want dan had ik het niet bij cool blue besteld!!!! Ik baal hier enorm van, mijn ouders helemaal van de wijs, ik te laat op het werk door al het gedoe en regelen en bellen, want mijn ouders wilden al samen met de doos met tv gaan sjouwen! DUS COOLBLUE HOEZO ALLES VOOR EEN GLIMLACH!!!!!!! WIJ HEBBEN NIET GELACHEN VANDAAG, MAAR VEEL STRESS!!!!!!! ZET HET BIJ DE 34INCH TV DAT DE SERVICE NIET GELDT!!!!!DAN HAD IK HET BIJ MEDIAMARKT LIEVER GEKOCHT EN OPGEHAALD MET AUTO EN IK DE DOCHTER NAAR MIJN OUDERS GEBRACHT!!!!!
Gewenste Oplossing:
Transparantie en niet mooier voordoen met alles voor een glimlach en aan huis leveren, zet dan op website dat het niet geldt voor een 34 inch t.v.!!!!!!!!!
