Klacht: heb voor mijn oude ouders van 80 en 94 jaar een tv besteld van 34 inch en wordt niet bezorgd op een camping aan de deur van de caravan

Karin Pelt op 02 juni 2021 over Coolblue in de categorie Internetshops - Elektronica

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik als dochter van oudere ouders, die op een camping zitten in Renesse in Zeeland, doordat de tv. aanbieder van de camping failliet is gegaan, daardoor een andere tv aanbieder van toepassing is. Maar tv die ouder is dan 5 jaar, doet dan niks meer, dus mijn ouders hebben met hoge urgentie een nieuwe t.v nodig, dus ik denk ik bestel bij cool blue alles voor een glimlach, hoor ik van mijn moeder van 80 jaar, helemaal overstuur, ze komen niet, post.nl bezorgd tv. bij de receptie van de camping en mijn moeder moet de tv zelf gaan ophalen en gaan sjouwen met de tv naar de caravan, ik de dochter heb gelijk cool blue gebeld, van hoe zo? mijn moeder van 80 jaar kan toch niet met zwarte tv gaal sjouwen? hoezo Post.nl? ja mevrouw zegt klantenservice , omdat het om een 34 inch tv gaat, 43 inch hadden we bezorgd aan huis of in dit geval aan de deur van de caravan! Ik zeg waarom staat dat niet bij de bestelling? Want dan had ik het niet bij cool blue besteld!!!! Ik baal hier enorm van, mijn ouders helemaal van de wijs, ik te laat op het werk door al het gedoe en regelen en bellen, want mijn ouders wilden al samen met de doos met tv gaan sjouwen! DUS COOLBLUE HOEZO ALLES VOOR EEN GLIMLACH!!!!!!! WIJ HEBBEN NIET GELACHEN VANDAAG, MAAR VEEL STRESS!!!!!!! ZET HET BIJ DE 34INCH TV DAT DE SERVICE NIET GELDT!!!!!DAN HAD IK HET BIJ MEDIAMARKT LIEVER GEKOCHT EN OPGEHAALD MET AUTO EN IK DE DOCHTER NAAR MIJN OUDERS GEBRACHT!!!!!

Gewenste Oplossing:

Transparantie en niet mooier voordoen met alles voor een glimlach en aan huis leveren, zet dan op website dat het niet geldt voor een 34 inch t.v.!!!!!!!!!

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Coolblue over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Coolblue in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Coolblue een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Coolblue

Heeft op 06 juli 2021 om 10:04 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Karin,

Bedankt voor het schrijven van jouw review op klacht.nl. Het spijt ons dat wij niet eerder op jouw review hebben gereageerd. Wij doen ons best om te reageren op alle geplaatste reviews op verschillende reviewwebsites. Gelukkig is jouw bericht nu aan de beurt!

Natuurlijk een ontzettend vervelende situatie.Wij begrijpen goed dat je alles graag goed regelt voor je ouders. Echter tijdens het online bestellen, wordt aangegeven met welke vervoerder het product komt. Wellicht heb je dit over het hoofd gezien. Dat vinden wij oprecht jammer. Helaas veranderd dit niets meer aan de situatie.

Ons excuus voor het ongemak én de verlate reactie.

Met vriendelijke groet,
Coolblue

Karin Pelt

Heeft op 06 juli 2021 om 11:49 geantwoord

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Gewoon slecht. Te makkelijk. Had op zijn minst een oprecht excuus verwacht en een klein bloemetje voor mijn ouders die zoveel stress hebben gehad de hele dag. Ik denk nu ook dat ze een client kwijt zijn. Er zijn andere bedrijven die zoveel meer voor een lach gaan, daar ga ik voortaan iets bestellen.

Alle klachten die gemeld zijn door Karin Pelt