Klacht: Glimlach Stress

op 09 april 2020 over Coolblue in de categorie Internetshops - Elektronica

Een monitor (2 maand oud) met een dode pixel. Oplossing? Stuur maar op en dan kijken we ernaar. Heel duidelijk gezegd dit geen optie is ivm. gelijk niks meer kan met mijn computer (zoals thuiswerken en andere zaken) Voelt niet klant gericht en meer stress, dan glimlach. Ook na sturen van foto met uitleg. Willen ze me niet tegemoet komen. Alsof ik voor de gein een dode pixel verzin.. erg jammer dit.

Op dit moment niet tevreden.
Een Leen-Monitor. Of je klant vertrouwen hierin. En hem niet zonder computer laten zitten. Dus nieuw beeldscherm en oude retour.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Coolblue over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Coolblue in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Coolblue een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Coolblue

Heeft op 17 april 2020 om 15:01 geantwoord

Beste Daniel,

Bedankt voor het schrijven van jouw review op klacht.nl. Het spijt ons dat wij niet eerder op jouw review hebben gereageerd. Wij doen ons best om te reageren op alle geplaatste reviews op verschillende reviewwebsites. Gelukkig is jouw bericht nu aan de beurt!

Wat ontzettend vervelend dat het niet helemaal lekker verloopt. Direct heb wij alle gegevens erbij gepakt. Op 14 april is jouw monitor doorgestuurd naar de reparateur. Wij zijn in afwachting van de diagnose.

Wij doen op dit moment een beroep op jouw geduld.

Coolblue

Alle klachten die gemeld zijn door Drhodes