Klacht: bezorging op 3 hoog beslissen ze bij de voordeur toch net boven te leveren

op 03 april 2020 over Coolblue in de categorie Internetshops - Elektronica

Lekker dan.. koop je een ijskast. Ik gebeld naar Coolblue om aan te geven dat ik op 3 hoog woon in Amsterdam , zonder lift.
Geen probleem, zeggen ze, ze nemen ook de oude ijskast gewoon mee… Niet dus.. omdat ik in een huis woon waar aan mijn gang ook andere mensen wonen doen ze het niet. De bezorger wilde ook. niet wachten want hij had het zo druk . Hij was er om 8.45.. terwijl ze tussen 9.00 en 10.00 zouden komen… Met de Corona crisis begrijp ik dat het anders gaat, maar wees duidelijk en heb als bezorger iets meer flexibiliteit om voor mij iets anders te regelen.. Niet ok!

Duidelijkheid bij de klantenservice over het beleid van bezorging...
Het is logisch als je als klant zegt dat je op 3 hoog woont in Amsterdam, dat er ook andere mensen aan deze gang wonen...

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Coolblue over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Coolblue in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Coolblue een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Coolblue

Heeft op 10 april 2020 om 15:08 geantwoord

Beste Esther,

Bedankt voor het schrijven van jouw review op klacht.nl. Het spijt ons dat wij niet eerder op jouw review hebben gereageerd. Wij doen ons best om te reageren op alle geplaatste reviews op verschillende reviewwebsites. Gelukkig is jouw bericht nu aan de beurt!

Wat ontzettend vervelend dat het net even anders loopt dan verwacht. Vanwege de huidige situatie hebben wij voorzorgsmaatregelen moeten treffen. Deel jij jouw voordeur met andere bewoners? Dan is dat de drempel. Woon je in een flat waarbij jouw voordeur niet gedeeld wordt met andere, dan is dat de drempel.

Het spijt ons, als dit niet duidelijk is besproken. Veiligheid voor iedereen, zowel onze klanten als onze bezorgers.

Coolblue

Alle klachten die gemeld zijn door Esther Janmaat