Klacht: Bezorg afspraken worden niet nagekomen.

rsande op 29 december 2020 over Coolblue in de categorie Internetshops - Elektronica

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
Coolblue has resolved this complaint
Klacht opgelost op 7 januari 2021
Reactie van het bedrijf:

Beste Rianne, Bedankt voor het schrijven van jouw review op klacht.nl. Het spijt ons dat wij niet eerder op jouw review hebben gereageerd. Wij doen ons best om te reageren op alle geplaatste reviews op verschillende reviewwebsites. Gelukkig is jouw...

Klanttevredenheid: 4.0/10 ★★☆☆☆
Bedrijf Coolblue
Status Opgelost
Datum 29 december 2020

Een klant van Coolblue heeft geklaagd over het niet nakomen van bezorgafspraken door PostNL. De klant had zijn hele dag gereserveerd om het pakketje in ontvangst te nemen, maar de bezorger kwam op een andere dag, wat leidde tot frustratie. De klant verzoekt Coolblue om de gemaakte afspraken in de toekomst beter na te komen.

Mijn Klacht:

Sorry bezorger van PostNL of Coolblue. Het spijt mij heel erg dat ik niet thuis ben.

Voor jou heb ik speciaal mijn hele dag gereserveerd om het pakketje in ontvangst te mogen nemen. Ik zat met smart op jou te wachten!! Nu blijkt je opeens een andere dag te willen komen. Ja dat gaat helaas niet, dan heb ik al andere afspraken staan. Ik hoop dat je niet gefrustreerd raakt dat ik dan misschien niet thuis ben.

Coolblue zou je voortaan gewoon de afspraken willen nakomen die tijdens de bestelling gedaan zijn.
Dat is zowel fijn voor mij als de bezorger.

Dank u wel!

Gewenste Oplossing:

1, Geen reclame maken met vandaag besteld voor 23:59, morgen gratis bezorgd als je dit niet waar kan maken.
2. Afspraken nakomen die gemaakt zijn tijdens de bestelling!

Beoordeling 4/10 star-2 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Coolblue over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Coolblue in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Coolblue een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Coolblue

Heeft op 07 januari 2021 om 13:32 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Rianne,

Bedankt voor het schrijven van jouw review op klacht.nl. Het spijt ons dat wij niet eerder op jouw review hebben gereageerd. Wij doen ons best om te reageren op alle geplaatste reviews op verschillende reviewwebsites. Gelukkig is jouw bericht nu aan de beurt!

Wat ontzettend vervelend dat uitgerekend jouw bestelling de dupe is geworden van de drukte bij ons en onze vervoerder. Het spijt ons.

Ons excuus voor de verlate reactie.

Met vriendelijke groet,
Coolblue

rsande

Heeft op 18 maart 2021 om 09:28 geantwoord

Beoordeling 4/10 star-2 (10)

Coolblue heeft er nog steeds niks van geleerd. Bij een nieuwe bestelling gaat de bezorgdatum wederom fout. Afspraken worden niet nagekomen.

Alle klachten die gemeld zijn door rsande
💡

Tip van onze consumentenexpert

Elektronische producten moeten voldoen aan de redelijke levensverwachting. Een duur product dat na een jaar kapotgaat? U heeft recht op reparatie of vervanging, ook buiten de fabrieksgarantie.

Bron: Wettelijke garantie (conformiteitseis)