Klacht: beschadigde iPad air ontvangen, retour is een drama.

op 17 april 2019 over Coolblue in de categorie Internetshops - Elektronica

Van coolblue heb ik een iPad air in beschadigde toestand ontvangen.

Op een 2e email met een verzoek voor een update wbt de voortgang wordt niet gereageerd. (Eerste email heb ik wel een reactie op ontvangen). Dinsdag gebeld (ipad was volgens postnl maandag afgeleverd). Ik zou woensdag teruggebeld worden. Niet gebeurd, woensdag nogmaals gebeld; er zou maandag naar gekeken worden, maar toen zijn ze er niet aan toegekomen, van het gesprek op dinsdag (wat toch bijna een half uur duurde) is niets geregistreerd. Woensdag gehoord dat het uiterlijk vrijdag zou worden.

Met goede vrijdag en pasen voor de deur en jullie huidige reputatie qua snelheid denk ik dat ik per saldo 2 weken zonder vers aangeschafte ipad zit.

Jullie ‘alles voor een glimlach’ is gewoon een farce.

Geld retour of zsm de ipad leveren. En communiceer met je klanten.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Coolblue in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Coolblue een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Coolblue

Heeft op 26 april 2019 om 09:18 geantwoord

Beste Rene,

Bedankt voor het schrijven van jouw review op Klacht.nl. Het spijt ons dat wij niet eerder op jouw review hebben gereageerd. Wij doen ons best om te reageren op alle geplaatste reviews op verschillende reviewwebsites. Gelukkig is jouw bericht nu aan de beurt!

Wat ontzettend vervelend dat het met de levering van jouw bestelling niet naar wens is verlopen. Dit hoort natuurlijk niet. Direct hebben wij alle gegevens erbij gepakt en gelukkig is het allemaal voor je opgelost.

Het verdient allemaal geen schoonheidsprijs, dit maken wij binnen Coolblue natuurlijk bespreek ter verbetering van onze dienstverlening.

Coolblue

Alle klachten die gemeld zijn door blvdw