Klacht: beschadigde iPad air ontvangen, retour is een drama.

op 17 april 2019 over Coolblue in de categorie Internetshops - Elektronica

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Van coolblue heb ik een iPad air in beschadigde toestand ontvangen.

Op een 2e email met een verzoek voor een update wbt de voortgang wordt niet gereageerd. (Eerste email heb ik wel een reactie op ontvangen). Dinsdag gebeld (ipad was volgens postnl maandag afgeleverd). Ik zou woensdag teruggebeld worden. Niet gebeurd, woensdag nogmaals gebeld; er zou maandag naar gekeken worden, maar toen zijn ze er niet aan toegekomen, van het gesprek op dinsdag (wat toch bijna een half uur duurde) is niets geregistreerd. Woensdag gehoord dat het uiterlijk vrijdag zou worden.

Met goede vrijdag en pasen voor de deur en jullie huidige reputatie qua snelheid denk ik dat ik per saldo 2 weken zonder vers aangeschafte ipad zit.

Jullie ‘alles voor een glimlach’ is gewoon een farce.

Gewenste Oplossing:

Geld retour of zsm de ipad leveren. En communiceer met je klanten.

Bericht van Robin van Klacht.nl

18 uur geleden - Ik heb een email gestuurd naar Coolblue over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door blvdw