Klacht: Beroerde klantenservice Coolbleu

op 15 februari 2020 over Coolblue in de categorie Internetshops - Elektronica

Philips stofzuiger gekocht bij Coolbleu. De stofzuiger ging al snel een piepgeluid maken. Na een jaar werd ook de zuigkracht minder. Coolbleu stelde enkel voor om de stofzuiger op eigen kosten te laten repareren.

Vergoeding voor de stofzuiger

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Coolblue over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Coolblue in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Coolblue een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Coolblue

Heeft op 25 februari 2020 om 13:25 geantwoord

Beste Maarten,

Bedankt voor het schrijven van jouw review op klacht.nl. Het spijt ons dat wij niet eerder op jouw review hebben gereageerd. Wij doen ons best om te reageren op alle geplaatste reviews op verschillende reviewwebsites. Gelukkig is jouw bericht nu aan de beurt!

Direct hebben wij alle gegevens erbij gepakt. De stofzuiger is aangekocht op 12-07-2017. De fabrieksgarantie is 2 jaar en verlopen op 12-07-2019. Ook de te verwachte economische levensduur voor een stofzuiger ter waarde van € 138,90 is slechts 2 jaar.

Je kunt geen aanspraak meer maken op garantie. Natuurlijk willen we je graag helpen, maar de kosten voor reparatie buiten de garantie zijn voor jouw rekening.

Het spijt ons.

Coolblue

Heeft op 25 februari 2020 om 13:29 geantwoord

Wat een onzin. We hebben contact gehad met Philips en die konden ons direct vertellen dat de stofzuiger bak niet in orde was. Wat een service van coolbleu...

Alle klachten die gemeld zijn door Maarten5813