Anderhalf jaar geleden kocht ik de sony experia x10 mini pro bij de Coolblue. Ik had gekozen voor een toestel met een 2 jarige garantieperiode. Dit had ik bewust gedaan, i.v.m. eerder defecte toestellen van me.
Anderhalf jaar heb ik... Lees meer
Mijn review werd verwijderd na plaatsing van enkele weken. Deze was eerder negatief maar onderbouwd en zonder iemand te schofferen e.d.
Een andere kritische review werd ook verwijderd. Twee positieve reviews blijven over. Lees meer
Ik heb een probleem met Coolblue waar ik op het moment moeilijk mee verder kan. Het is als volgt. Ik heb op 28 augustus 2010 een iPhone 4 met abo geleverd gekregen van de Smartphoneshop. Prima service, geen klachten. Nu... Lees meer
heb een tomtom xxl gekocht vorige week, en werkt niet naar behoren, en dit kreeg ik te horen van ze,
willen ze hem aanbieden ter reparatie, terwijl ik hem vorige week gekocht heb, ben ik het dus niet mee eens, dus... Lees meer
Wij hebben 07-08-2012 de iconbit xds1003d aangeschaft maar kwamen al dezelfde dag tot de conclusie dat het apparaat niet voldeed aan onze wensen ik heb na het weekend meteen gebeld dat ik het product retour wilde brengen.
Eenmaal in de winkel... Lees meer
Ondanks dat Cool Blue er prat op gaat dat ze vragen beantwoorden per telefoon heb ik dit reeds 6 x geprobeerd. Elke oproep (in wacht) van gemiddeld 5 a 8 minuten zonder gevolg. Mijn oproep was dan ook om een... Lees meer
Ik kocht een telefoon cd 485. Sinds ik hem heb aangesloten valt telkens mijn internet en telefoonverbinding voor een tijdje weg. Even later is alles weer on line. Mijn internetprovider heeft alles geprobeerd, tot en met een nieuwe modum, maar... Lees meer
Meer dan 2 weken geleden heb ik het spel Prototype 2 voor de Xbox 360 gekocht bij Coolblue. Mij werd beloofd dat het product, volgens hun eigen standaard, de volgende dag bezorgd zou worden. Uiteindelijk was dit niet het geval... Lees meer
Ik heb al sinds 14 februari geen adapter voor mijn netbook (gekocht bij Coolblue) meer. Ik was heb op school verloren toen ik 1 uur niet in de lokaal was waar ik mijn adapter had achter gelaten (dom van me).
Ik... Lees meer