In december 2012 een monitor gekocht via de website van coolblue. De monitor is enkel en alleen gebruikt voor het aansluiten op een spelcomputer(daar was ie ook voor gekocht). In augustus 2014 begeeft de monitor het. Beeld valt steeds meer... Lees meer
Met kerst kregen wij van de zaak een bon, om wat bij de shops van Coolblue te bestellen.
Ik had toen net een zoontje van 1 maand, dus vast fietszitjes besteld en een windscherm(Bobike).
twee weken geleden maak ik de dozen open,... Lees meer
Ik heb hier 2 weken geleden een laptop besteld. Helaas was deze laptop al defect na 2 dagen gebruik. Ik heb direct een retour claim ingediend die ook werd goedgekeurd aan de telefoon. Hierna heb ik de laptop in originele... Lees meer
Ik heb een half jaar geleden mijn stoomreiniger gekocht bij coolbleu, fijn apperaat maar na een half jaar kwam er geen stoom meer uit. Gemeld bij coolbleu, volgende dag reactie via email moest hem binnen 7dagen opsturen. Dat de volgende... Lees meer
Eigenlijk is dit een klacht voor de reparateur van het apparaat.
Coolblue kan hier echter misschien wel wat van leren!
In november een leuk en volgens de previeuws ( slechte komen er ook niet op denk ik ) een best goed... Lees meer
Ik kocht een gsm op de website vn Coolblue (gsmstore.be). Geadverteerde prijs was 577,69 euro, btw incl. Achteraf krijg ik een faktuur met btw intracommunautaire levering vanuit Nederland. maw ik koop een gsm op een Belgische website met Belgisch adres... Lees meer
Toen ik deze telefoon had gekocht was ik erg tevreden,de eerste paar weken ging het goed tot dat de klachten kwamen,erg sloom en traag ,internet of apps stoppen zomaar zonder dat je der omvraagt ,toetsenbord reageert nie vaak of stopt... Lees meer
Ik heb bij Coolblue een venthouder gekocht die niet deugde.
Er kwam een veertje in mijn airco systeem te zitten die verwijderd moest worden maar dat zou geld kostten.
Coolblue bevestigd dat zij de aansprakelijkheid voor de kostten op zich nemen echter... Lees meer
Ik heb bij Coolblue een venthouder gekocht die niet deugde.
Er kwam een veertje in mijn airco systeem te zitten die verwijderd moest worden maar dat zou geld kostten.
Coolblue bevestigd dat zij de aansprakelijkheid voor de kostten op zich nemen echter... Lees meer
Onderstaande heb ik reeds naar de klantenservice van Coolblue verstuurd:
======================
Op 15 januari 2014 heb ik een Huawei Y300 voor mijn moeder gekocht in de winkel in Utrecht.
Omdat mijn moeder haar telefoon niet opnam en ook niet op berichten reageerde, ben... Lees meer