Klachten over Connexxion

Connexxion brengt meer dan één miljoen mensen op hun bestemming. Iedere dag opnieuw. We willen reizen zo aangenaam mogelijk maken, voor mens... Lees meer >

Statistieken van Connexxion in de categorie Openbaar Vervoer

49 klachten gemeld
1.3 /10
16 stemmen
16

Tijdslijn

chauffeur die te vroeg wegrijdt

Klacht van op 27 februari 2020 over Connexxion in de categorie Openbaar Vervoer

Vandaag (donderdag 27-2) een taxi besteld om 11.40uur. Afhalen voor dialyse. Ik zat om 11:35uur klaar, de chauffeur was al geweest en weer vertrokken. Zo ga niet met dialyse patienten om. Om 11.50uur weer gebeld de nieuwe taxi kwam om 12.20uur. Lees meer

Hoe moeilijk kan het zijn om op tijd met de bus te vertrekken vanuit Schiphol plaza? Helemaal als het de eerste halte van de rit is? Wellicht tijd om de buschauffeurs aan te pakken, want wat hieruit blijkt is dat... Lees meer

Onterecht saldo afschrijven

Klacht van op 09 januari 2020 over Connexxion in de categorie Openbaar Vervoer

Ik heb een weekend-vrij abonnement op mijn ov-chipkaart.Zoals ieder jaar weer opnieuw wordt er door Breng geld afgeboekt van mijn OV-Chipkaart op feestdagen. Ik heb hier al vaker contact over gehad, waarbij de schuld van het probleem op het... Lees meer