Klachten over Connexxion

Connexxion brengt meer dan één miljoen mensen op hun bestemming. Iedere dag opnieuw. We willen reizen zo aangenaam mogelijk maken, voor mens... Lees meer >

Statistieken van Connexxion in de categorie Openbaar Vervoer

83 klachten gemeld
2.1 /10
144 stemmen
144

Tijdslijn

Nacht van donderdag 31 mei op vrijdag 1 juni 2018 rond 2:45, Nachtbus Connexxion N97 van Schiphol naar Amsterdam CS: Buschauffeur laat meeste reizigers ten onrechte op de feitelijk enige officiële halte staan, bewust, want hij weet en ziet (hij... Lees meer

De stakingen

Klacht van op 19 juni 2018 over Connexxion in de categorie Openbaar Vervoer

Ik heb een duur jaar abonnement maar moet regelmatig nu voor eigen vervoer zorgen omdat jullie staken. De eerste keer was ik vol begrip en de tweede keer ook nog wel, maar nu vind het behoorlijk irritant worden en dan ook... Lees meer

Komen op ongeveer 17.00 uur op Schiphol aan en kijken op de digitale infoborden naar lijnen naar Aalsmeer - Kudelstaart. Hier staat nog steeds lijn 198 Aalsmeer Hortensiaplein wachttijd 19 min. Na 19 min verschijnt het bus icoon van... Lees meer

Noteerritten

Klacht van op 14 juni 2018 over Connexxion in de categorie Openbaar Vervoer

Medewerker van connexion behandelt mij onheus aan de telefoon en weigert noteerritten te melden, beweert dat ik ritten loos meldt. Dit is bezeiden de waarheid. Gebeld met medewerker om 14.45 was zeer beledigend tegen mij. Dit wens ik niet van... Lees meer

Connexion told me to contact Arriva and when I just called Arriva, it says to contact connexion and they are not liable to give any guidance The problem is described below:- I have already complained to connexion and arriva but they still... Lees meer