Klacht: compensatie

op 21 april 2020 over Liander in de categorie Energieleveranciers

Wij hebben februari een storing gehad van 12.30 tot 19.30 uur .Zouden automatisch een vergoeding krijgen . Hoefden er niets voor te doen . Heb een app gestuurd en dan wordt er gezegd dat het minder als 4 uur was .Niet dus. Weer een app gestuurd , dien maar een klacht in . Hoezo vanzelf ?????? Moet er nog van alles voor doen . Wat een service .

Als ik een compensatie krijg en het volgende keer echt vanzelf gaat.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Liander in behandeling genomen

Bericht van

5 maanden geleden - Beste Jan,Bedankt voor je bericht. We zoeken graag voor je uit of je alsnog in aanmerking komt voor een compensatievergoeding. Hiervoor hebben we wel de datum van de storing nodig. Kun je deze aan ons doorgeven? We zorgen er dan voor dat je binnen 10 werkdagen reactie ontvangt van de afdeling die gaat over het toekennen van de compensatievergoeding.Met vriendelijke groet, Renate namens het Liander Webcareteam,

Reactie van de melder van de klacht Dhr.Rink

5 maanden geleden - Ik heb 5 februari een app gestuurd met de vraag voor compensatie . Het was dus in de eerste week . Jullie kunnen zelf zien wanneer de storing precies was

Bericht van

5 maanden geleden - Beste Jan,Bedankt voor je reactie.Op 5 februari zie ik enkele korte storingen terug. Namelijk van 12:42 tot 13:38, van 14:25 tot 15:19 en van 15:46 tot 16:52 uur. Deze kan je zelf terugvinden op onze website www.liander.nl. Kijk bij het kopje 'storingen en onderhoud' en daarna bij 'opgeloste storingen bekijken'.Heeft een storing langer dan 4 uur aaneensluitend geduurd? Dan heb je recht op een compensatievergoeding. Hier ontvang je uiterlijk 6 weken na de storingsdatum bericht van. Bovenstaande storingen hebben geen storingsduur van minimaal 4 uur. Dat is de reden dat je geen bericht hebt gehad.Echter begrijp ik uit je bericht dat de storing volgens jou van 12:30 tot 19:30 uur heeft geduurd. Wat zou betekenen dat je wel degelijk recht hebt op een compensatievergoeding. Daarom zet ik je klacht door naar de verantwoordelijke afdeling. Zij zullen je klacht in behandeling nemen. En de storing nogmaals onder de loep nemen. Binnen 10 werkdagen zul je van hen een reactie ontvangen.Vertrouwende je hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.Met vriendelijke groet,Linsy Namens het Liander Webcareteam

Reactie van de melder van de klacht Dhr.Rink

5 maanden geleden - Op de site is niet terug te vinden dat wij zo lang storing hebben gehad maar wij hebben wel degelijk 7 uur zonder stroom gezeten . Volgens de app was dat ook zo en hebben wij dus wel degelijk recht op compensatie .Jullie proberen er gewoon onderuit te komen . Wat een service . En dan zeggen dat wij er niets voor hoeven te doen . Keer het gewoon uit . Ben er helemaal klaar mee.

Reactie van de melder van de klacht Dhr.Rink

4 maanden geleden - En nog steeds geen reactie gehad . De tien werkdagen zijn allang om .

Alle klachten die gemeld zijn door Dhr.Rink