Klacht: Retouneren van sale artikelen

op 01 augustus 2020 over C&A in de categorie Kledingwinkels

Ik had voor mijn dochter wat Sale artikelen gekocht bij C en A en na thuis komst bleek het niet het juiste model te zijn en maat, ik wilde het retouneren, tot mijn grote verbazing mocht dat niet.
De vorige Sale akties mocht dat wel, maar dan binnen een aantal dagen.
Ik mocht er ook niks anders voor nemen, belachelijke regel en absoluut niet klant vriendelijk.
Ik ben geirriteerd en boos de winkel uitgelopen, daar ik ook nog voor wat anders wilde kijken maar dit toch elders heb gedaan.
Ik koop graag bij C en A, maar dit geeft toch wel mijn bedenkingen voor de volgende keer.
Ik heb ook begrepen dat ik niet de enige klant ben die daar zo over denkt.
Graag zou ik een oplossing zien voor deze belachelijke onvriendelijke regel.
Uiteraard zou ik niet eens mijn geld terug willen, maar bijvoorbeeld ruilen voor iets anders of een cadeaukaart met dat tegoed erop. Op deze manier blijft de klant toch terug komen en zeker in deze coronatijd waar het met zoveel bedrijven al niet best gaat, is dit niet echt handig aangepakt.

Retouneren of ruilen, hetzij in een kortere periode dan 30 dagen.
Zeker in de corona tijd wil je toch ook niet te veel mensen op een dag in een pashokje hebben en daarbij de lange wachtrij die tot stand komt.

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over C&A

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over C&A nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door 3456789