Ik heb op 01-10-2024 een bestelling van een Onesie maat 170 gedaan. De kosten waren incl. verzending € 20,98. Ik had mijn reader van de bank niet bij de hand, dus betaalde ik per factuur.
Ik heb daarna niets meer gehoord.
Geen... Lees meer
Ik ontving op 3-1 een verzendbevestiging met daarin de tekst: De tracking link wordt geactiveerd zodra PostNL je pakketje heeft verwerkt. De activatie van de tracking link duurt ongeveer 1 tot 3 dagen na ontvangst van de verzendingsbevestiging. Op 7-1... Lees meer
Er was een technische fout waardoor een bestelling niet werd doorgevoerd maar ik wel mijn geld kwijt ben. Lang contact gezocht en toen een e-mail met dat alles binnen 10 dagen erop zou staan. Maar nog steeds niks. Vreselijk!!! Lees meer
Doordat ik blijkbaar een betaling had gedaan met een verkeerd bestelnummer is het bedrag teruggestort op mijn rekening. Het bedrag dat ik moest betalen kwam overeen met een eerder bedrag. Ik kreeg herinneringen en omdat ik al betaald dacht te... Lees meer
Doordat ik een bedrag netjes had overgemaakt, alleen per ongeluk het kenmerk ben vergeten te melden( menselijke fout, maken zijzelf ook weleens), is er een misverstand ontstaan of het artikel betaald was. Hierop meerdere malen gemaild, om het probleem op... Lees meer
CA is hard achteruit gegaan, als je de klantenservice belt krijg je steeds dezelfde vrouw aan de telefoon ongeacht welk nummertje je intoetst. Voor heel CA 1 vrouw aan de klachten. Nou, ik heb wat gekocht en wil retourneren, zij... Lees meer
Mijn vriend heeft in oktober 2023 gewinkeld bij deze winkel. En daar een prijs gewonnen. Namelijk zijn aankoopbedrag terug in de vorm van een giftcard.
Tot op heden heeft hij zijn prijs nog niet ontvangen. Hij heeft heel vaak gemaild... Lees meer
Afgelopen zomer 2 broeken gekocht(zakelijk) netjes betaald tot dat ik zag dat geld teruggestort was (u moet zich voorstellen op een zakelijke rekening waar veel betalings verkeer is) ik weer opnieuw overgemaakt ik denk zal wel iets verkeerd zijn gegaan... Lees meer
ik wil gewoon mijn geld terug als ik iets retourneer en geen tegoedbon,schandalig
jullie krijgen zeker minder klanten als het tegoedbon blijft, wil CA de klanten houden,terugdraaien dat tegoedbon! Lees meer
Goedemorgen,
Ik heb een klacht over de winkel CA,
Ik heb in Oktober-2023 een bestelling geplaats op rekening.
Ik ben dit zelf vergeten te betalen, ik ben daar inderdaad fout in geweest.
Inmiddels heb ik een incassobedrijf achter me aan omdat deze factuur... Lees meer