Klacht: goederen niet ontvangen, klantenservice biedt geen oplossing

mrCoos op 14 januari 2025 over C&A in de categorie Kledingwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik ontving op 3-1 een verzendbevestiging met daarin de tekst: De tracking link wordt geactiveerd zodra PostNL je pakketje heeft verwerkt. De activatie van de tracking link duurt ongeveer 1 tot 3 dagen na ontvangst van de verzendingsbevestiging. Op 7-1 mail gestuurd met de vraag waar m’n pakketje was. Na enkele standaardantwoorden kreeg ik uiteindelijk op 8-1 te horen dat ik nog 10 dagen moest wachten. Hierop geantwoord dat ik ik verwacht dat ze het pakketje opnieuw sturen of een terugbetaling doen. geen antwoord. Zojuist 11 dagen na 3-1 gebeld met de klantenservice. ik moet nog wachten tot 17-1 en dan weer bellen als ik nog niets ontvangen heb. Gevraagd waar ik m’n klacht kon escaleren, dit was niet mogelijk…. Kortom proces niet op orde en van enige pro-activiteit of eigenaarschap is geenszins sprake, de consument moet zelf achter een oplossing aan

Gewenste Oplossing:

z.s.m. eenpasklare oplossing d.m.v .een terugbetaling of opnieuw versturen van de bestelling

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over C&A

Reactie van de melder van de klacht mrCoos

2 maanden geleden - zeer slecht, hebben geen grip op hun eigen leveringsproces, weinig klantvriendelijk in de afhandeling van klachten, informatie die verstrekt wordt klopt niet, staan met mond vol tanden als je klaagt, geen mogelijkheid om je klacht te escaleren als je klachten hebt over de klantenservice

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over C&A nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht mrCoos

3 weken geleden - zeer slecht... uiteindelijk werd de order gecancelled, maar dit duurde lang, de terugkoppeling is zeer onder de maat, bestel maar beter niets online, als het fout gaat ben je de klos.....

Alle klachten die gemeld zijn door mrCoos