Mijn Klacht:
Ik ontving op 3-1 een verzendbevestiging met daarin de tekst: De tracking link wordt geactiveerd zodra PostNL je pakketje heeft verwerkt. De activatie van de tracking link duurt ongeveer 1 tot 3 dagen na ontvangst van de verzendingsbevestiging. Op 7-1 mail gestuurd met de vraag waar m’n pakketje was. Na enkele standaardantwoorden kreeg ik uiteindelijk op 8-1 te horen dat ik nog 10 dagen moest wachten. Hierop geantwoord dat ik ik verwacht dat ze het pakketje opnieuw sturen of een terugbetaling doen. geen antwoord. Zojuist 11 dagen na 3-1 gebeld met de klantenservice. ik moet nog wachten tot 17-1 en dan weer bellen als ik nog niets ontvangen heb. Gevraagd waar ik m’n klacht kon escaleren, dit was niet mogelijk…. Kortom proces niet op orde en van enige pro-activiteit of eigenaarschap is geenszins sprake, de consument moet zelf achter een oplossing aan
Gewenste Oplossing:
z.s.m. eenpasklare oplossing d.m.v .een terugbetaling of opnieuw versturen van de bestelling
