Mijn Klacht:
Afgelopen zomer 2 broeken gekocht(zakelijk) netjes betaald tot dat ik zag dat geld teruggestort was (u moet zich voorstellen op een zakelijke rekening waar veel betalings verkeer is) ik weer opnieuw overgemaakt ik denk zal wel iets verkeerd zijn gegaan daar. verder niets over gehoord .
poosje later he weer geld van CA gestort weer opnieuw overgemaakt niets gehoord.
en daar ging het mis want een dag later hebben ze het weer teruggestort helaas is me dat dus ontgaan.
na een 3 maanden krijg ik ineens zonder betalings herinnering o.i.d. een incasso buro op mijn dak of ik even 55 euro extra wil betalen . UUHhh dit meen je niet waarvoor na controle in de boekhouding ja u raad het al was het geld weer teruggestort.
Zonder bericht is er een incasso ingeschakeld ruim een half jaar verder en elke keert weer een mail , het gaat me niet om die 55 euro maar om het principe dat je zo niet met je klanten omgaat dit is de omgekeerde wereld en arrogantie ten top van CA.
U zult begrijpen dat ik nooit meer iets koop online bij CA .
Ik ga de 55 euro ook niet betalen .
Joke Nijenhuis
Gewenste Oplossing:
ik wil dat het incasso buro me met rust laat en dat u zich verontschuldigd voor de zeer onvriendelijke behandeling van klanten.
en een duidelijker beleid mbt betalen zou handig zijn als ik een rekenig betaald krijg van 1 van onze klanten en er staat geen factuurnummer op kijk ik of ik kan vinden wat het is en benader ik die klant met de vraag of die het nogmaals wil overmaken met factuurnummer .
DAT HEET KLANTVRIEDELIJKHEID!!!!!!!!